14 Nov 2017
Pressreleaser

FWI Information Technologies blir en del av COSMO CONSULT

from COSMO CONSULT AB

COSMO CONSULT och FWI-koncernen, Österrikes ledande Microsoft Dynamics 365-partner, kombinerar sina bransch- och lösningskompetenser. Genom att integrera FWI, med kontor i Steyr, Wien, Vitis, samt i tyska Neumarkt in der Oberpfalz, i sin organisation stärker COSMO CONSULT sin ledande ställning bland europeiska Microsoft Dynamics-partners och stabiliserar sin marknadsledande position i Österrike.

16 Oct 2017
Evenemang, Produkter, Pressreleaser

Directions EMEA 2017 – Nyheter från Microsoft

from COSMO CONSULT AB

COSMO CONSULT fanns på plats i Madrid för årets Directions EMEA där Microsoft och partners presenterade sina framtidsstrategier och produktnyheter.

Företaget är en av pionjärerna inom utvecklingen av matematiska modeller för självlärande och prediktiva affärsapplikationer som används i till exempel dynamiska prisscenarier, kundintelligens och lager- och/eller logistikoptimering. Förvärvet stärker COSMO CONSULTs position inom AI-stöttande affärsprocesser.

04 Sep 2017
Pressreleaser, Utmärkelser

TOP Consultant 2017

from COSMO CONSULT AB

Företagslösningar handlar inte enbart om programvara - det är också viktigt att samarbeta med en trovärdig och erfaren implementationspartner.

25 Aug 2017
Pressreleaser, Framgångar, Utmärkelser

COSMO CONSULT återigen i Inner Circle

from COSMO CONSULT

COSMO CONSULT-gruppen kommer att vara en del av Microsoft Dynamics partners inre cirkel 2017. "The Inner Cricle" representerar de översta 1% av Microsoft Dynamics-partnerna över hela världen.

22 May 2017
Produkter, Utmärkelser, Pressreleaser